צריכים שומר חניה?

    מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם



    מחסום שומר חניה קפיצי

    שומר חניה, עמוד חניה: חברת שערים (אב-שער) מומחית בתכנון והתקנת שומר חניה, עמוד חניה חצי אוטומטי. קיימים עמודי חניה עם כנפיים ובלי כנפיים, גובהם 71 ס"מ, הגבוה מבין עמודי החניה הקיימים.

    שומר חניה, עמוד חניה 'חצי אוטומטי' עם / בלי כנפיים מתקפל ונשכב על הרצפה תוך שימוש במפתח, הרמתו כלפי מעלה נועלת אותו, נעילתו קפיצית ולכן נקרא: 'חצי אוטומטי', די בהרמת העמוד כדי שינעל בלי צורך במפתח. סוג שומר חניה, עמוד חניה נקבע לפי התנאים בשטח, עמוד חניה עם כנפיים תופס נפח של 72 ס"מ מהחניה, גובהו 71 ס"מ, הגבוה מבין עמודי החניה הקיימים, ולכן הוא מומלץ להתקנה בחניות שאינם מתוחמות בעמודים.

    ניתן להתקין את ה שומר חניה, עמוד חניה על כל משטח ובכלל זה על ביטון, אספלט,משתלבות או גרנוליט. שיטת ההתקנה ל שומר חניה, עמוד חניה תלויה בסוג המשטח עליו יותקן, במקרה של אספלט או משתלבות מבצעים חפירה מקומית ויוצקים ביטון ובתוכו משקעים את העמוד חניה, במקרה של ביטון או גרנוליט מקבעים את ה שומר חניה, עמוד חניה עם עוגנים ומרתכים את האומים.

    שומר חניה, עמוד חניה הוא פתרון גם לקבלנים ובעלי נכסים המעוניינים במכירת חניות אשר בבעלותם, בכך שמונעים הם מכניסה חופשית לחניות המיועדות למכירה . פנסיונרים שמכרו את רכבם ומעוניינים לשריין את החניה אשר בבעלותם לבני משפחתם רוכשים שומר חניה, עמוד חניה.