פרטים משלימים – חשוב לדעת!

פרטים משלימים – חשוב לדעת

חברתנו שערים (אב-שער) המומחית בפתרונות מקצועיים למנועים בכל סוגי השערים החשמליים. לנו יש את הניסיון ואת היידע בהתאמתם של מנועים חשמליים | אוטומטיים לשערים תוך חישוב משקלו של השער.

שערים (אב-שער) בע"מ מומחית גם בייצור שערים כבדים וקונזוליים לישובים ולמפעלים . שטח מפעלנו 5,000 מ"ר, ב אזור (צמוד לצומת טמפו- חולון ). בשטח החברה מסגריה ענקית וצוותי מסגרים מקצועי ומיומן מהשורה הראשונה עם הכשרה מקצועית ויכולות ביצוע שערים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חברתנו מתכננת ומייצרת גם גדרות וסורגי הזזה דקורטיביים העשויים מפלדה מגולוונת !!!
שערי חניה, שערי כניסה, שערי חניה, מחסומי כניסה, מחסום חשמלי, שערים אוטומטיים, בקיצור כל סוגי שערים לבית וגם ועד בית, חברות, מפעלים וישובים קונים ב שערים (אב-שער) בע"מ מקבוצת מנופי אבי.

שערים (אב-שער) בע"מ מומחית בתכנון, ייצור והתקנת שערים לבית, שערי כניסה, שערי כניסה לבתים, שערי חניה, שערים חשמליים לבית, שערים חשמליים לחניה, שערים אוטומטיים, שערי כניסה מעץ, שערים חשמליים. בתחום מחסומי זרוע חברתנו מומחית בייעוץ והתקנת מחסום זרוע, מחסומי כניסה,מחסומי חניה, מחסום חשמלי,שערי חניה, מחסום חשמלי, מחסומים לחניה, מחסומים ושערים, שערים חשמלאים. לחניות בודדות בבניין משותף כמו גם בחניוני חברות, אנו מבצעים התקנת עמוד חניה. חברתנו מתאימה מנועים לשערים קיימים ובכלל זה מבצעת התקנת מנועים חשמליים, בוכנות הידראוליות, מנוע לשער, מנוע לשער חשמלי, מנוע לשער נגרר, מנוע לשער כנף, בוכנות חשמליות ועוד.

שערים (אב-שער) בע"מ מומחית בעבודה עם ועד בית, צברה ניסיון עצום בתחום ועד הבית ובנייני מגורים משותפים ופרטיים ומייעצת ל ועד הבית איך להתגבר על קשיים בגיבוש החלטת רוב של דיירים להתקנת שערים לבית, שערי כניסה, שערים חשמליים לבית וגם שערים חשמליים לכניסה ובכלל זה שערים אוטומטיים. חברתנו מתקינה מנועים חשמליים לשערים קיימים. ייצור והתקנת שערי כניסה מעץ וגם גדרות, מנוע חשמלי , שערי כניסה לבתים וגם שערים חשמליים לחניה. התקנת אמצעי אבטחה למחסומים חשמליים, מחסומים לחניה, מחסום זרוע, מחסומי כניסה, שערי חניה, מחסומי חניה, מחסום חשמלי, שערי חניה כולל מחסומים ושערים לחניונים ומפעלים.

לכל סוגי השערים של ועד הבית כמו גם שערים כבדים למפעלים וחברות היי טק שערים (אב-שער) בע"מ מציעה פתרונות בסיסיים כמו עמוד חניה חצי אוטומטי וכמובן כל סוגי המנועים ובכלל זה מנוע לשער, מנוע לשער נגרר, מנוע לשער כנף, מנוע לשער חשמלי, בוכנות הידראוליות ובוכנות חשמליות. חשוב לציין כי חברתנו פועלת לפי כללי אמון הציבור עם דגשים על אמצעי אבטחה והגנה בבטיחות שערים מפני סגירתם כשהמעבר אינו פנוי.

שערים (אב-שער) בע"מ פתרונות בלעדיים לחניונים בתשלום ל שמירה על הקופה מפני גנבות ותחכומים וגם פתרונות ממשיים לחניוני מנויים עם שימוש בציוד קיים. עשרות חניונים ברחבי גוש דן בכלל הוקמו עפ"י תכנון וייעוץ שלנו. הציוד שחברתנו מתקינה כולל מחסומים חשמליים, מחסומים לחניה, מחסומי כניסה, מחסום חשמלי, שערי חניה, מחסומי חניה, מחסום זרוע וגם מחסומים ושערים וכמובן ציוד משלים לחניונים כמו פס האטה, מחסום דוקרנים עמוד חניה ומערכות רמזורים ובקרה. המומחיות שלנו להתאים את הציוד לצרכים של הלקוח עם ראיה ארוכת טווח.

לחברתנו כל סוגי המנועים חשמליים, מנוע לשער נגרר, מנוע לשער כנף, מנוע חשמלי, בוכנות חשמליות ובוכנות הידראוליות.