מנופי אבי שערים

מנופי אבי שערים (אב-שער) בע"מ היא חברת השערים הטובה והמובילה בישראל כמו בכלל התחומים בה עוסקת קבוצת מנופי-אבי בארץ. למרות שהחברה גדלה ומתפתחת, מנופי-אבי שערים (אב-שער) בע"מ משתדלת לספק את השירות ברמה הגבוהה והטובה ביותר, ואת האיכות הטובה ביותר לכל לקוחותיה.

אחד מיתרונות החברה הבולטים של מנופי-אבי שערים (אב-שער) בע"מ היא גמישותה במתן פיתרונות ייחודיים בתחומים שמתחרים מעדיפים שלא להיכנס אליהם.

ודווקא מנופי אבי שערים (אב-שער) בע"מ, עם הגמישות וההליכה לקראת צרכי הלקוח,

מהווה אבן יסוד ותשתית לראיה ארוכת טווח המתאימה עצמה לשינויים.

מנופי אבי שערים (אב-שער) בע"מ מקבוצת מנופי-אבי הינה חברה פרטית. החברה עם ניסיון מצטבר של למעלה מ- 20 שנה. עיסוק עיקרי של מנופי אבי שערים (אב-שער) בע"מ הוא במתן פתרונות חניה כוללים, תכנון, ייצור, התקנה ושרות לכל סוגי השערים, המחסומים, דלתות אוטומטיות, קרוסלות גבוהות ונמוכות העשויות נירוסטה או מתכת ובכלל מערכות בקרת כניסה.

חברתנו מובילה בתחום הייצור,מכירה והתקנה של שערים חשמליים, מחסומים, דלתות זכוכית וקרוסלות בכל הגדלים ומנועים חשמליים המותאמים למשקל, למהירות וכמות הפתיחות בכל יום. חברתנו מנופי-אבי שערים בע"מ צברה ניסיון עשיר בייעוץ תכנון ובניית פרויקטים מיוחדים בתחום השערים על סוגיהם.

על מנת לבצע את הנדרש מאיתנו בתחומי פעילותנו, מחזיקים אנו מנופי אבי שערים במיטב הציוד ובאמצעותו היא מספקים שירותים בטיב ובאיכות מעולים ולפי סטנדרטים מחמירים בנושא בטיחות ואיכות המוצר. במשך השנים, רכש לעצמו הראל אשד, לחברה מוניטין גדול וחשוב בתחום השערים בישראל, והוא מוביל ברמה הגבוהה ביותר סטנדרט ייצור, התקנה ושרות לאלפי לקוח בענף השערים החשמליים, המחסומים האוטומטיים, הדלתות זכוכית והקרוסלות בישראל.

חברתנו מספקת שירות לכל סוגי השערים בישראל, ביניהן חברות יבואניות מאירופה, מהמזרח וחברות יצרניות בארץ.