דלתות אוטומטיות - חשוב לדעת!

דלתות אוטומטיות – חשוב לדעת!

חשוב לדעת

המלצות-דלתות אוטומטיות; איזה סוג דלת זכוכית מתאימה לצרכים שלנו?   קיימים פרמטרים רבים בקביעת סוג הדלת המתאימה לכל לקוח, חברת שערים (אב-שער) בע"מ עתירת ניסיון ומכירה את סוגי התקלות  שיכולות לנבוע משיקולים מוטעים, מומחית בהתאמת הדלת לצרכיי הלקוח, כך לדוגמה חשוב לבחון אם קיימות רוחות חזקות בחיכוך ישיר עם הדלת או מעבר הלכי רגל בסמיכות לדלת שיהווה פתיחות סרק, מהוא מספר הפתיחות ביום, החשיבות במהירות הפתיחה, אמצעי הגנה ואבטחה.

יתרונה של חברת שערים (אב-שער) בע"מ על פני חברות רבות- צוות אשר צמח מתוך השטח וצבר ניסיון משלב התחלתי של מתקין וטכנאי ועד לשלב ניהולי בכיר. חשוב לנו שכלקוחות החברה תיהנו מהשירות והמוצרים לאורך הזמן ושתבחרו בנו גם בהמשך. דלתות אוטומטיות שלנו עוצבו כדי להשתלב בצורה מושלמת בכל סוג של בניין, מן מודרני מאוד מאוד קלאסית, גם בלי להשפיע על איכות או להסתכל.

בבואנו לקנות דלת אוטומטית חשוב לקבל הצעת מחיר כתובה לאחר ביקור שטח של איש טכני מקצועי, חשוב לקבל את המידע המקסימאלי ולשאול את כל השאלות שבעיניכם חשובות יותר ופחות ובכלל זה לדעת שקיים פתרון למניעת פתיחות סרק ע"י רוחות, תזוזה של עציצים בקרבת דלת אוטומטית, דלתות אוטומטיות, פתרון למניעת פתיחת הדלת בכוח יד, התקנת מנעול חשמלי מגנטי שאינו נוקש בעת נעילתו ושחרורו, פתרונות למניעת פתיחת הדלת האוטומטית ע"י כאלו שעוברים לצד הדלת. האם כן / לא צריך מצבר לפתיחה אוטומטית של הדלת בעת הפסקת חשמל, אביזרי השלמה דלת אוטומטית ועוד. בשנים האחרונות גוברת הדרישה במקומות ציבור לדלתות קורסות, דלתות קורסות בנויות עם מנגנון פנימי מיוחד המאפשר לדלתות בבהלת אנשים החוצה להיפתח על ציר החוצה ובכך למנוע התנגשות הלכי רגל בעת מנוסה מהבניין. חשוב לציין כי דלתות קורסות חייבות להיות מיוצרות עם מסגרת אלומיניום ולא ניתן להשתמש בדלת סיקורית.

פרטים נוספים בנושא דלתות אוטומטיות ניתן לקבל בפגישה באתר הלקוח.  דלת אוטומטית כנף הינה דלת ידנית הנפתחת על ציר ועליה הולבש מנגנון חשמלי, מנגנונים אלו אמינים מאוד ומתאימים להתקנה ברוב הדלתות כנף, אם קיימות רוחות פרצים המקשות עליכם את פתיחה של דלת ידנית כנף רגילה, כדי לכם לשקול אפשרות להתקנת מנגנון חשמלי לדלת כנף רגילה אשר ברשותכם, חשוב שתדעו כי מנגנון זה לא בהכרח יתגבר על הרוחות בפתיחת הדלת אך בהחלט מנגנון זה יקל עליכם בפתיחת הדלת וגם בסגירתה.

דלתות אוטומטיות הם פתרון חלופי לדלת כנף במקומות עם רוחות חזקות, אם קיימות רוחות פרצים כדי לבחון מראש את השילוב של מסילה תחתונה משוקעת דלת אוטומטית למניעת ויברציות בתנועת הדלת וצמצום בלאי מסילה עליונה של הדלת האוטומטית. לחברתנו דלתות מסתובבות אוטומטיות וידניות , משמשות בעיקר בבתי מלון ובמקומות שחשוב לשמור על המיזוג הפנימי . עלות דלת ידנית שכזו נאמדת בכ שמונים וחמש אלף ₪ ודלת כזו אוטומטית נאמדת ביותר מ מאה ועשרים אלף ₪ . קיימים אביזרים משלימים שניתן לשלב בדלתות מסתובבות יוקרתיות אלו, אנו מייבאים דלת אוטומטית זו לפי הזמנה בלבד. לא כל פתח ניתן להתאימו לדלת אוטומטית, פעמים רבות אדריכלים מתכננים ומשאירים פתח דלת אוטומטית בלי התחשבות במיקום המנגנון, גובה התקרה האקוסטית מעל המנגנון, קונסטרוקציה אליה יקובע המנגנון ועוד. מניסיוננו רב השנים בתחום דלתות אוטומטיות אנו ממליצים להתייעץ באנשים טכניים מהתחום ולקבל את מקסימום המידע. יש המעוניינים בהתקנת מנעולים ידניים לדלתות האוטומטיות, חסרונם של מנעולים אלו בכך שהם מגבילים את האפשרות לפתיחה מלאה של דלת אוטומטית למקסימום, דלתות אוטומטיות אלו מוגבלות לפתיחה עד המנעול כך שבפועל הם נפתחות עד 90 אחוז מהיכולת המקסימאלית בפתיחתם של דלתות זהות ללא מנעול צילינדר לרצפה. פתרון חלופי למנעול צילינדר הוא מנעול חשמלי המבצע את אותה פעולה בדרגת כוח טובה. חשובה גם האטימה של הדלתות במצב סגור מצידיה של הדלת. רצפה מפולסת מאפשרת לנו לצמצם את המרווח של הדלת מהרצפה למינימום כך שתימנע חדירת חולות ולכלוכים.

חייג עכשיו אלינו: 03-6545000