הזמנת דלת מוסך

    מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם



    דלת מוסך פנלים חשמלית לחניה

    חברתנו שערים בע”מ מומחית בהתקנת דלתות פרקים ודלתות שהם יחידה אחת. יתרונות וחסרונות לכל אחת מסוגי דלתות אלו. פעמים רבות בחירת סוג הדלת נקבע עפ”י תנאי השטח. ככלל פחות מומלץ להתקין דלת שהיא יחידה אחת המתרוממת מעלה / מטה, כיוון שבפתיחתה וסגירתה היא בולטת מחוץ לשטח החניה וחוסר זהירות יסכן עוברים ושבים, דלת מוסך לחניה, עם זאת רבים המקרים שזו האלטרנטיבה היחידה לתנאי השטח. דלת המוסך של חברתנו,שערים (אב-שער) מופעלת בצורה בטוחה וחכמה וקלה לשליטה וגם מתאימה לכל סוגי המכוניות. ברשותנו עוד סוגים של דלתות מוסך שאינם מופיעות בתצוגה. את כל סוגי הדלתות ניתן לקבל בגוון צבע סופי לפי בחירה, בתוספת תשלום

    דלת מוסך לחניה, אין פערי המחירים משמעותיים בין החברות השונות, המקצועיות שלנו, איכות הביצוע והפינישים מבדילים אותנו משאר החברות.

    תריס חשמלי ביתי בסלון הבית אינו מתאים כחלופה לדלת מוסך בחניה בעיקר מבחינה בטיחותית, מערכת ההנעה המיועדת לדלת מוסך משלבת בתוכה אמצעי מיגון שונים ובכלל זה מערכת הגנה עם רגישות מתכווננת למניעת פגיעה בנפש ורכוש. דלת מוסך מוגבלת במידות גובה ורוחב להתקנה ולכן מצריכה התקנת המנוע במקום מקורה. אם הבית בשלבי תכנון ובניה, מומלץ להזמין יעוץ חינם בחברתנו כדי לקבוע את מיקום שקע החשמל למנוע ולוודא התאמה של פתח אור קיים.חברתנו מומחית בשדרוג מנועים קיימים של כל סוגי הדלתות ובמחירים תחרותיים. כדאי לשאול את כל השאלות הרלוונטיות כדי להשוות בין מוצרים של חברות מתחרות, כך למשל ישנם המציעים לכם מנוע דלת מוסך במחיר אטרקטיבי אך בפועל הנתונים הטכניים שלו אינם מתאימים לגודל הדלת אשר ברשותכם ולמשקלה. מנוע איכותי אשר הותקן כהלכה, יעבוד כ 15 שנים בלי תקלות.