מחסומים חשמליים - חשוב לדעת!

מחסומים חשמליים – חשוב לדעת!

חשוב לדעת

המלצות; ככלל מוצעים היום למכירה הרבה סוגי מחסומים סינים שחסרונם הגדול הוא: גודל פיזי התופס כ 40 ס"מ מפתח החניה וחיסרון נוסף שהם מחלידים ונוצר בהם קורוזיה בתוך כמה חודשים מיום ההתקנה, חשוב לרכוש מחסום מאיש עם ידע טכני ולא מאנשי מכירות שכל מטרתם היא ביצוע המכירה בלי לבחון את צרכי הלקוח ובכלל זה כן | לא להשאיר מעבר לפחי אשפה, מעבר קווי חשמל בקו המחסום, חשיבות מיקומו של המחסום ברחוב חד סטרי ורחוב דו סטרי סואן ועוד ועוד……p>

לחברת שערים (אב-שער) בע"מ צוות אשר צמח מתוך השטח עם ניסיון מצטבר של יותר מ 20  שנים משלב התחלתי של מתקין וטכנאי ועד לשלב ניהולי בכיר. חשוב לנו שכלקוחות החברה תיהנו מהשירות והמוצרים לאורך הזמן ושתבחרו בנו גם בהמשך.ברשותנו ציוד משלים לחניונים כמו פסי האטה ופסי הפרדה,שילוט והכוונה. חייגו עכשיו !!!  03-6545000

מחסומים אוטומטיים – מחסומים חשמליים

המחסומים שלנו בצורות חדשניות ובלתי מתפשרות בנושא בטיחות:
קצוות רכים, פינות מעוגלות, בעלי ביצועים גבוהים והתאמתם לכל סוג של סביבת התקנה.

המחסום מעוצב בטכנולוגיה חדשנית, המחסום זרוע הוא הפתרון האידיאלי עבור בקרת גישה, בטוח לחלוטין ומתאים לעבודה בבתי מלון, בנקים, קניונים, כמו גם בלוקים של דירות, חברות ואתרי בניה, אשר תמיד דורשים בקרת גישה של שטחי חניה למכונית, כדי להבטיח את השימוש בהם למורשים בלבד.

המחסום החדש זמין  בגווני לבן ואדום או נירוסטה, פתרון אידיאלי עבור סביבות עבודה קשים כגון אזורים ליד הים. טווח רחב של אורכים ואביזרים, המחסום זמין לכם בכל אפשרויות ההפעלה,המחסום קל ונוח לשימוש.
קיים מפתח נטרול כדי לאפשר לעובדים ולקוחות לפתוח את המחסום בעת הפסקת חשמל או תקלה, מגוון רחב של פתרונות להפעלת המחסום חשמלי: שלט רחוק, מתג מפתח או מקודד לחצנים, מערכת מטבעות, זה פתרון נהדר עבור בתי מלון, מרכזי ספורט, חנויות ומסעדות, בעיקר מתאים למשתמשים אשר זקוקים לגישה זמנית, מהירה ופשוטה.

המחסום חשמלי, מאוד פרקטי פשוט לשימוש. אפשרות לגלאי פתיחה, המאפשר יציאה חופשית של רכבים באופן אוטומטי כאשר הרכב נוסע על זה, ובכך להבטיח זרימה סדירה של כלי רכב ומניעת תורים בלתי רצויים.