קרוסלות - כדאי וחשוב לדעת!

קרוסלות – כדאי וחשוב לדעת!

חשוב לדעת

המלצות-בקרת כניסה: ראשית חשוב לדעת כי שוק צרכני הקרוסלות (נקרא גם סבסבת) על כל סוגיהם בארץ, מצומצם ביותר לכדי יחידות בודדות המותקנות בכל שנה ע"י כל חברה מהחברות העוסקות בתחום.

 ובכל זאת תמיד נשאלת השאלה איזה סוג סבסבת מתאימה לצרכים שלנו?

קיימים פרמטרים רבים בקביעת סוג הקרוסלה המתאימה לכל לקוח, חברת שערים (אב-שער) בע"מעתירת ניסיון ומכירה את סוגי התקלות  שיכולות לנבוע משיקולים מוטעים, מומחית בהתאמת הקרוסלה לצרכי הלקוח, כך לדוגמה חשוב לבחון את הצורך ,בפתחי מילוט בחירום בסמוך לקרוסלה גבוהה כמו גם בקרוסלה נמוכה ובקרוסלת נכים.

קיימים פערים במחירי הקרוסלות המוצעות בשוק, ברוב המקרים זה בשל סוג, כמות ואיכות חוזק החומרים מהם עשויה הקרוסלה, בארץ קיים כישלון חרוץ ביבוא קרוסלות מטורקיה ויש להיזהר בכך. סבסבות איכותיות מותקנות פעם אחת וזה לכל החיים (עם אפס תקלות) במלוא מובן המילה.  חשוב לנו שכלקוחות החברה תיהנו מהשירות והמוצרים לאורך הזמן ושתבחרו בנו גם בהמשך.בתחום הקרוסלות ישנם קרוסלות גבוהות ונמוכות העשויות  מנירוסטה וגם מברזל מגולוון, ישנם קרוסלות גבוהות כפולות,בודדות,חד כיווניות, דו כיווניות אלקטרו חשמליות וקרוסלות גבוהות חד כיווניות ידניות, כנ"ל לגבי קרוסלות נמוכות, ישנם חד כיווניות, דו כיווניות וידניות.

שערים (אב שער) מומחים בייצור והתקנת סבסבת.

עוד מידע על מחסום קרוסלה

סבסבת קרוסלה גבוהה ממוקמת על פי רוב מחוץ למבנה קיים ובדרך כלל בסמוך לשער כניסה ראשי לחצר המבנה. קרוסלה סבסבת נמוכה נקראת קרוסלת מותן. לה שלוש זרועות בגובה המותניים. מותקנת בעיקר בתוך מבנה בסמיכות למאבטח . הקרוסלת מותן מיוצרת מנירוסטה בלבד. קיימים שלושה סוגים בשיטת הפעלה קרוסלת סבסבת נמוכה: חד כיווני המאפשר כניסה או יציאה בלבד, כניסה מבוקרת ויצאה חופשית, כניסה ויציאה מבוקרת. סבסבת קרוסלה נמוכה משמשת בעיקר מעברי גבול, תחנות רכבת, חברות ומפעלי ביטחון, קנטרי וחדרי כושר ובכלל במקומות המעוניינים בכניסה מבוקרת של הלכי רגל.
קרוסלה סבסבת נמוכה מופעלת ע"י מאבטח או ע"י שימוש בקורא כרטיסים וכול אמצעי פתיחה נוספים. בכלל כל סוגי הקרוסלות גבוהות ונמוכות צריכים משטח ישר של בטון מזוין כדי לעגן את הקרוסלה אל הקרקע. קרוסלה סבסבת חשמלית פועלת במתח 220 וולט עם פיקוד בקרה חשמלי.

סבסבות מיועדות לעבודה מאומצת ביותר. בקרוסלה הנמוכה קיים לחצן חירום חשמלי המאפשר את נפילת הזרוע ותנועה חופשית של הלכי הרגל בשני הכיוונים. שני סוגים לקרוסלה נמוכה: סבסבת קצרה וסבסבת ארוכה, הארוכה נחשבת למפוארת יותר עם תצוגת חצים להורות כיוון תנועת הלכי הרגל. הקרוסלה הצרה אין בה מחוון חצים אך קרוסלה זו מהווה יתרון עצום כשקיימת מצוקת מקום . חברתנו שערים (אב-שער) בע"מ מתאימה את הקרוסלה לצרכים של הלקוח. בנוסף ניתן לרכוש בחברתנו מוצרים משלימים כמו קורא כרטיסים, קורא קרבה, קורא אנטי פס באק המונע שימוש חוזר בכרטיס בכניסה , לפני ביצוע יציאה כמו כן ברשותנו קורא מטבעות ואסימונים, מתגי הפעלה, מתגי מפתח, פתיחה סלולארית ועוד.