• אפריל 16, 2015

פרזול בשערים חשמליים – כיצד לבחור ולעצב שערים חשמליים

עבודת פרזול איכותית יכולה להוסיף חן רב לא רק לשערים חשמליים אלא גם לשערים רגילים. לרוב, נהוג לתהקין שערים כאלו בבתים פרטיים להם יש גינה פרטית על מנת לשמור על הפרטיות ולמנוע מאנשים זרים להכנס. כמו כן, נהוג להתקין שערים אלו גם לפני חניות פרטיות על מנת למנוע מרכבים אחרים לחנות שם

לפני שמתקינים שערים חשמליים בבית יש לבדוק כמה דברים מרכזיים אשר חיוניים להתקנה. ראשית, יש להחליט על גודל השער המדויק. על מנת לעשות כן כדאי או למדוד לבד את מידות החצר או את מידות החנייה או להזמין בעל מקצוע שיבצע הוא מדידה מדוייקת. כמובן שמומלץ לבצע שתי מדידות שונות ליתר ביטחון.

דבר שני שיש לעשות לפני התקנות שערים חשמליים הוא החלטה על עיצובו של השער: האם מעדיפים כי השער יהיה נמוך ורחב או שמא הוא יהיה גבוה וצר. כמו כן, יש להחליט האם השער צריך לכסות את כל החנייה או את כל פתח החצר או שהוא יכול להיות נמוך יותר. צורת השער הינה משמעותית מאוד.

אנשים רבים מתקינים שערים בביתם על מנת להרחיק שודדים ופורצים לא רצויים. אחרים מתקינים שער על מנת למנוע מהכלב שבבית לצאת אל החצר, לכן כל מקרה מצדיק שער מסוג אחר. לאחר שמחליטים על מידות השער יש להחליט מה יהיה עיצוב השער וכאן בדיוק נכנס העניין של פרזול השער, ידיות השער וכדומה.

כיצד לבחור מוצרי פרזול לשערים

חברות פרזול רבות פועלות בישראל ומתחרות זו בזו. כאשר בוחרים מוצרי פרזול לשערים יש לשים לב לכמה פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא איכות. לרוב, החברות מציעות מוצרי פרזול לשערים דומים אך כדאי לבצע השוואות איכות על מנת לוודא שלא מרמים אתכם ועל מנת לדעת אילו מוצרי פרזול יעמדו לאורך זמן.

הפרמטר השני הוא המחיר, אחרי שבחרתם את רמת האיכות הרצויה כדאי לבצע השוואת מחירים.

כיצד בוחרים חברת פרזול לשערים

כאשר בוחרים חברת פרזול כדאי להסתכל על עבודות קודמות שעשתה החברה. אם לשכן, לחבר קרוב, למכר או לקרוב משפחה עשו עבודת פרזול נהדרת בשער החשמלי כדאי בהחלט לעבוד עם חברה זו ולהתרחק מחברות אשר עשו עבודה לא מקצועית ולא איכותית מספיק.

כאשר בוחרים חברה לא תמיד אפשר להתרשם מעבודות קודמות שעשתה קרוב למקום מגורינו ולכן ניתן להיעזר ברשת האינטרנט. חברות רבות מפרסמות באתר האינטרנט שלהם עבודות קודמות שעשו. כך ניתן להתרשם האם העיצובים של החברה לטעמכם או לא. יש לזכור שתמונה אינה תמיד תואמת את המציאות.

התקנת שער חשמל
לאחר שעשיתם השוואת מחירים, בחרת את גודל השער ואת העיצוב שלו והתרשמתם מעבודתם של חברות שונות הפועלות בשוק נותר רק להזמין עבודה ולהנות מהתוצאות. אין צורך לעלות על בגדי עבודה, בשביל זה יש את הפועלים המנוסים של החברה אשר מתקינים עבורכם את השער החשמלי.


לפרטים נוספים נוספים על מוצרי פרזול לשערים