פתרונות חברת שערים לבנייני מגורים ובתי דירות
  • אפריל 16, 2015

שערים חשמליים בבתים משותפים ופרטיים

נהוג כיום להתקין שערים חשמליים מסוגים שונים בבתים משותפים ובבתים פרטיים.

שערי הכניסה בבתים פרטיים שנקנו ישירות מהקבלן או על ידי בנייה עצמית הם בעיקר שערים הנפתחים ידנית בעלי מנעול. ישנם כיום בשוק מגוון רב של שערים הן כאלו המיוצרים בארץ והן מיובאים. יש שערים ממתכת ושערים מעץ, כל אחד וטעמו עימו. היום יש מספר שימושים לשערים חשמליים בבית, אפשר להתקין שער חשמלי בכניסה לחצר או שער חשמלי בחניית הרכב. היתרון בשימוש בשער חשמלי בבית פרטי או משותף הוא שניתן לפתוח או לסגור אותו ישירות מהרכב באמצעות שלט רחוק או באמצעות הסלולר, דבר החוסך יציאה מהרכב בפרט בימי גשם.

כיום בכל בית משתוף חדש, חניות הרכבים בדרך כלל הן חניות תחתיות מתחת לבניין. עם ביצוע פרויקט תמ"א 38 בבניינים ישנים, היזם מחדש את איזור החניה ומתקין שער חשמלי. שער חשלי לחניון הבית יכול להיות שער הזזה, מחסום קונזולי ואפילו מחסום קורה.

ייצור שער חשמלי או שער אוטומטי לכאורה נראה פשוט. המסגר יוצר שער, מתקין בו מנוע חשמלי והשער מותקן. לא כך הוא הדבר.

על מנת לייצר שער חשמלי יש צורך בידע מקצועי לא פשוט והידע הזה קיים במספר חברות בודדות בארץ. הייצור כרוך ביצירת השערים מחומרים איכותיים, מנוע חשמלי איכותי ובטיחותי, תכנון והתקנה נכונה ובטיחותית על ידי בעלי מקצוע מקצועיים. בנוסף שלטים שלא מתקלקלים כל יום שני וחמישי ולא פחות ואולי יותר מכל חשוב, השירות. גם השער הטוב ביותר נוטה להתקלקל מדי פעם, מחסום שנשבר מסיבות שונות, בעיות חשמל שעלולות לקרות, כל אלו מחייבים שירות מהיר ויעיל. רק לחברות הגדולות יש שירות בכל חלקי הארץ וכדאי לקחת את זה בחשבון בעת התקנת השער.

כאשר מחליטים על קניית שער חשמלי לסוגיו יש לקחת חשבון מספר פרמטרים:

  • ותק החברה – כמה זמן היא קיימת. הוותק מראה בדרך כלל על יכולת מקצועית וכספית.
  • אזורי פעילות – חשוב לדעת את אזורי הפעילות של החברה וזאת בהקשר למתן שירות בעת הצורך.
  • כיסוי ביטוחי – האם הביטוח מכסה גם נזקים הנגרמים לשער מגורמים חיצוניים.
  • מחיר– כדאי להשוות מחיר של אותו המוצר בין כמה חברות למרות שלא תמיד כדאי לקחת את החברה הזולה ביותר. הזול עולה לעיתים ביוקר רב, משלבי הייצור ומהצוות המקצועי
  • שירות– יש לקחת חברה אשר מבטיחה שירות מקצועי 24 שעות 7 ימים בשבוע. אם השער החשמלי נתקע מסיבות כאלו ואחרות ביו שבת בבוקר, אתם הרי לא רוצים להיות כךואים עם האוטו בחנייה עד יום ראשון.